ختنه مردان بزرگسال
آنچه در این مطلب می‌خوانید

ختنه مردان بزرگسال

چه زمانی ختنه مردان نیاز است؟ مردانی که تا یک سنی موفق به ختنه کردن نشدند، یا به دلایلی نشده، بهرحال باید این ضرورت را تبدیل به واقعیت کنند. از فیموز تا سرطان آلت تناسلی، دلایل بسیاری هست که ختنه باید انجام شود.

متخصص اطفال و ختنه کودکان، در این باره از خطرات انجام ندادن این عمل و نیز درباره این جراحی می گوید.

چرا برخی مردان بزرگسال نیاز به ختنه به پیدا می کنند؟

اکثرا وقتی یاد این مساله میافتند که بخاطر ضخیم شدن پوست ختنه گاه و برداشتن آن مراجعه کردند. گاها پوست ختنه گاه می تواند مقداری در طرفی ضخیم شود. سپس با گذشتن زمان و سن، کیفیت این بافت کاهش پیدا کرده و پوست الاستیسیته اش را از دست می دهد. زمانی چنین چیزی رخ می دهد که بخاطر کش آمدن آسیب دیده، و نیز باعث کاهش میزان کشش پوست به سمت عقب شده. درنتیجه صدمات بیشتری در پی دارد. درنهایت پوست سفت و سخت شده و ترک برمی دارد. با هردفعه ای که به عقب برگشت داشته، درنتیجه ختنه بزرگسالان درچنین شرایطی ضروریست. همچنین بیماری اسکار پوست که باعث اسکار سفیدی روی پوست ختنه گاه می شود.به ندرت، پوست ختنه گاه باید درچنین شرایطی بخاطر سرطان آلت تناسلی برداشته شود.

ختنه در سن بزرگ‌سالی

ختنه یک روش بسیار ایمن است، و می تواند هم تحت بیهوشی عمومی و هم بیحسی موضعی انجام گیرد. عوارضش هم ممکن است تغییری در میل جنسی ایجاد کند. از آنجایی که برخی گیرنده ای حسی بر نوک پوست ختنه گاه می باشد. و در جای دیگری وجود ندارند و برداشته می شوند.

جراحی ختنه

این پروسه حدودا 20 دقیقه طول می کشد و معمولا تحت بیحسی موضعی می باشد. طوری که هیچ دردی بعد از جراحی نخواهید داشت. بیمار بعد از جراحی به خانه می رود و فقط کمی تورم و دردکمی دارد. که با مسکن هم قابل کنترل است.

شاید کمی احساس ناراحتی داشته باشید، یا مستقیما بعد از جراحی یا همان در طی جراحی. اما انقدر شدید نیست که مدیریت نشود. چند هفته ای هم طول می کشد تا بهبود پیدا کنید. باید تا یک ماه فعالیت های جنسی تان را به تعویق بیندازید. اما با این حال می توانید بعد از عمل راه بروید، و فعالیت های روزانه تان را انجام دهید

.

4.6/5 - (27 امتیاز)

قابل توجه مراجعین محترم

در صورت بروز هرگونه مشکل در ارتباط با تلفن‌های کلینیک ختنه نوزادان تهران می‌توانید در تلگرام و یا دایرکت اینستاگرام پیام خود را ارسال نمایید. برای ارسال پیام روی پیام رسان مورد نظر کلیک نمایید.

advanced divider

پربازدیدترین نوشته‌ها

advanced divider
advanced divider

در شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

اشتراک اين مطلب در شبكه های اجتماعی