آیا تصمیمتان برای ختنه کردن جدی است؟
آنچه در این مطلب می‌خوانید

  موضوعات مهم پیرو  این جراحی :حساسیت پوست و اهمیت آن در تحریکات احساسات جنسی به طور گسترده ای مورد بحث و مناظره قرار گرفته است. مطالعات امروزی بر روی گروهی از مردان نشان میدهد , بر اساس خود ارزیابی های انجام شده پوست ختنه گاه در حساس شدن تحریکات جنسی موثر است.

طبق بررسی های جدید می توان گفت پوست ختنه گاه حساس تر از آلت ختنه نشده است, واین امر بدین معناست که پس از عمل آلت تناسلی حساسیت خود را از دست داده است. دربرخی گزارشات مردانی که اینکار را کرده اند از کاهش لذت جنسی در رابطه مطالبی را بیان کرده اند که به طور علمی هنوز ثابت نشده است. در گزارش اشاره ای کوتاهیه این موضوع که در رابطه جنسی برای رسیدن به ارگاسم تلاش زیادی می کنند و درصدبالایی از این افراد تجربه های غیر معمول از قبیل سوزش, خارش و بی حسی سر آلت را گزارش داده اند. در برخی موارد هم گزارشاتی مبنی بر بی حسی و ناراحتی در مردان ختنه شده دیده شده است. ولیکن همچنان هم تحقیقات فواید این عمل را پررنگ تراز عوارض آن بر شمارده است.

 

حساسیت بعد از عمل

دستورات قبل از عمل:

  • قبل از این جراحی چنانچه فرزند شما نوزاد است باید حداقل یکبار ادرار کرده باشد.
  • از سوابق پزشکی نوزاد خود مانند هموفیلی در اقوام مطمعن شوید.
  • تا اتمام عمل جراحی نیازی به شیر دادن به نوزاد نیست.
  • یک ساعت بعد از جراحی می بایست نوزاد تحت نظر باشد و تا سه ساعت اول هر یک ساعت محل عمل از نظر خونریزی و تورم چک شود.
  • پاکیزه نگه داشتن محل عمل و در صورت ادرار شستشو با آب وصابون
1/5 - (1 امتیاز)

قابل توجه مراجعین محترم

در صورت بروز هرگونه مشکل در ارتباط با تلفن‌های کلینیک ختنه نوزادان تهران می‌توانید در تلگرام و یا دایرکت اینستاگرام پیام خود را ارسال نمایید. برای ارسال پیام روی پیام رسان مورد نظر کلیک نمایید.

advanced divider

پربازدیدترین نوشته‌ها

advanced divider
advanced divider

در شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

اشتراک اين مطلب در شبكه های اجتماعی