مراقبت‌ های بعد ختنه با حلقه
آنچه در این مطلب می‌خوانید

مراقبت‌ های بعد ختنه با حلقه

تکنیک ختنه با حلقه یا ختنه با حلقه پلاستیبل یکی از رایج‌ترین متدهای ختنه نوزادان می‌باشد. استفاده از شیوه ختنه با حلقه کم‌خطر‌تر از روش ختنه سنتی بوده و تا ۳ ماهگی برای نوزاد قابل انجام است. از دیگر ویژگی‌های این شیوه که به محبوبیت آن میان پزشکان و والدین نیز افزوده است، ایجاد خون‌ریزی کم‌تر در زمان استفاده از آن و همچنین شیوه‌های مراقبتی ساده‌تر پس از عمل آن است.

ختنه با حلقه چگونه انجام می‌شود؟

آن زمان که به منظور انجام جراحی ختنه با حلقه بر نوزاد پسر خود به پزشک متخصص این امر مراجعه می‌نمایید، پس از انجام بررسی‌ها و آزمایش‌های متداول در این رابطه توسط پزشک بر نوزاد شما، فرآیند درمانی به صورت کامل برای والدین توضیح داده شده و سپس به مرحله اجرا درخواهد آمد.

در این مسیر ابتدا مسکنی به صورت موضعی یا تزریقی روی کودک اعمال می‌شود؛ برای رفع احساس ناراحتی احتمالی در کودک نیز، در صورت نیاز به او آب قند داده می‌شود.

برای ختنه با حلقه، یک رینگ هم‌سایز کودک، زیر پوست ختنه‌گاه قرار می‌گیرد، سپس پزشک پوست ختنه‌گاه را از آلت کودک جدا می‌کند، بخیه‌‌ نیز از خو‌ن‌ریزی جلوگیری خواهد کرد. رینگ یا حلقه روی پوست ختنه‌گاه بین ۷ تا ۱۰ روز باقی می‌ماند، طی این مدت پوست ختنه‌گاه کودک تیره شده و در نهایت خواهد افتاد.

مراقبت‌های بعد ختنه با حلقه

مراقبت‌ های بعد ختنه با حلقه

• در ۲۴ ساعت اول بهتر است از پوشک یک سایز بزرگ‌تر استفاده کنید.
• آلت کودک را در هر بار عوض کردن پوشک او با آب گرم بشویید.
• از دستمال کاغذی برای پاک کردن یا خشک کردن آلت کودک استفاده نکنید.
• برای اینکه آلت کودک به پنبه ریز یا پوشک او نچسبد، به مدت دو هفته از وازلین یا نئوسپورین استفاده کنید.
• نباید رینگ یا حلقه را به صورت دستی بکشید، رینگ بعد از ۷ الی ۱۰ روز خشک شده و خواهد افتاد.
• طبق تجویز پزشک از آنتی‌بیوتیک کمک بگیرید.

انجام جراحی ختنه در کلینیک ختنه نوزادان تهران، با استفاده از برترین دستگاه‌های روز دنیا و دانش کادری مجرب به اجرا درمی‌آید.

 

3/5 - (29 امتیاز)

قابل توجه مراجعین محترم

در صورت بروز هرگونه مشکل در ارتباط با تلفن‌های کلینیک ختنه نوزادان تهران می‌توانید در تلگرام و یا دایرکت اینستاگرام پیام خود را ارسال نمایید. برای ارسال پیام روی پیام رسان مورد نظر کلیک نمایید.

advanced divider

پربازدیدترین نوشته‌ها

advanced divider
advanced divider

در شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

اشتراک اين مطلب در شبكه های اجتماعی