چرا ختنه کردن نوزاد پسر مهم است؟!
آنچه در این مطلب می‌خوانید

چه چیزی باعث شده که خانواده ها مایل به ختنه کردن نوزاد پسر شان شوند؟

همانطور که می دانید، ختنه کردن نوزاد پسر در سراسر جهان گسترش پیدا کرده و به دلایل علمی مختلفی چنین امری در سراسر دنیا انجام می شود. در واقع به دلایل بهداشتی ختنه امری ضروری به حساب آمده و اکثر خانواده های سراسر جهان چنین کاری را انجام می دهند.

دلایل ختنه کردن نوزاد پسر با یک نظر سنجی به عنوان یک بخشی از مطالعه و تحقیق در بیمارستان سیدنی انجام شد. دلایل مذهبی 3% بودند، و پزشکی 1 الی 2%.

نظرسنجی خانواده های استرالیایی :

یک نظرسنجی در سال 2007 از والدین انجام شد که پسرانشان را به کلینیک ختنه در ملبورن برده بودند. رایجترین دلیلی که مراجعه کرده بودند، یکی بهداشت بود که 96% بر این نظر بودند. دیگر دلایل هم به خاطر سنت خانوادگی بود، که 57% بود، دلایل پزشکی و زیبایی 36%، به همراه 14% که معتقد بودند عملکرد جنسی یا لذت جنسی را بهبود می بخشد. بیشترین نگرانی شایع درد بود که 79% بود. اما ظاهرا متوجه نبودند که ختنه می تواند بدون درد نیز انجام شود.

چرا ختنه کردن نوزاد پسر مهم است؟!

بسیاری از خانواده ها (41%) فکر می کردند که بیشتر اطلاعات باید برای پدر و مادر از قبل در دسترس باشد، تا زمان تولد که بتوانند تصمیم درستی بگیرند. آن هایی که پسرانشان را زودتر برای ختنه برده بودند، معتقد بودند که باید زودتر برای ختنه برد.

نظرسنجی خانواده های آمریکایی :

در یک نظرسنجی تازه از مادران در آمریکا، بهداشت و ظاهر دو معیار بالایی بودند که آن ها برای ختنه نوزادشان در نظر گرفته بودند. یک همبستگی قوی بین وضعیت ختنه فرزندان و وضعیت ختنه ایده آل همسران زن ها به عنوان شریک جنسی بود. زیرا بر این نظر بودند، که فرزندشان در آینده به عنوان یک شریک جنسی جذاب تر می رسد.

دلایل اصلی بهداشت و ظاهر بودند. بیشتر براین نگرش “جنبه های اجتماعی و جنسی” بودند.

منبع : http://www.circinfo.net

مطالب مرتبط :

عمل ختنه مفیداست یا مضر؟

دلایل رواج ختنه در بین اروپا و آمریکا

گسترش جهانی ختنه

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

قابل توجه مراجعین محترم

در صورت بروز هرگونه مشکل در ارتباط با تلفن‌های کلینیک ختنه نوزادان تهران می‌توانید در تلگرام و یا دایرکت اینستاگرام پیام خود را ارسال نمایید. برای ارسال پیام روی پیام رسان مورد نظر کلیک نمایید.

advanced divider

پربازدیدترین نوشته‌ها

advanced divider
advanced divider

در شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

اشتراک اين مطلب در شبكه های اجتماعی