تحقیقات آکادمی اطفال آمریکا بر روی ختنه
آنچه در این مطلب می‌خوانید

همانطور که می دانید پس از جراحی ختنه وارد دوره بهبود می شوید که با مراقبت های خانواده و رعایت نکات پزشکی می توانید این دوره را به اتمام برسانید. فرزند شما بلافاصله بعد از عمل و از بین رفتن آثار بیهوشی به منزل برمی گردد.

زمانی که فرزندتان در منزل به سر می برد, بهترین ایده برای راحتی او استفاده از لباس های گشاد می باشد و در صورتیکه هنوز از پوشک استفاده می کنید , بهتر است پوشک را شل ببندید تا هیچ گونه فشاری بر قسمت ختنه گاه وارد نشود. وجود یکسری از دردها و ناراحتی های بعد از عمل امری کاملا طبیعی می باشد و با مصرف داروهای مسکن این مشکلات رفع می شود. داروهای مسکن می بایست طبق تجویز پزشک فرزندتان استفاده شود. احتمالا داروهایی نظیر ایبوپروفن یا پاراستامول برای این دوره از درمان تجویز خواهد شد.

بهتر است بدانید که چنانچه فرزند شما کمتر از 16 سال دارد, استفاده از قرص اسپرین اکیدا ممنوع می باشد. یکی از کمک هایی که شما به عنوان والدین می بایستی انجام دهید تشویق فرزند خود, برای نوشیدن مقدار کافی مایعات در طول دوران بهبود است چرا که بااینکار ادرار فزندتان رقیق تر شده و کمتر احساس درد می کند.

آلت تناسلی در روزهای نخست دچار تورم و قرمزی خواهد شد ولیکن با گذشت زمان این آثار از بین خواهد رفت. بهتر از تا یک هفته پس از جراحی فرزندتان را از رفتن به مدرسه منصرف کنید. از دوچرخه سواری یا هرگونه سواری بر روی اسباب بازی ها تا قبل از خوب شدن محل ختنه می بایست جلوگیری شود.

راهنمایی های بعد از جراحی ختنه

دوره بهبود ختنه برای مردان

چنانچه در سنین بزرگسالی تصمیم به این جراحی گرفته اید, همانند کودکان پس از ازبین رفتن آثار بیهوشی بر روی شما, فورا به منزل باز خواهید گشت. تمام نکات مراقبتی توسط پزشک جراحتان گفته خواهد شد و شما در جریان فرایند بهبود وضع خود قرار خواهید گرفت.

http://www.medic8.com/healthguide/circumcision/after-surgery.html

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

قابل توجه مراجعین محترم

در صورت بروز هرگونه مشکل در ارتباط با تلفن‌های کلینیک ختنه نوزادان تهران می‌توانید در تلگرام و یا دایرکت اینستاگرام پیام خود را ارسال نمایید. برای ارسال پیام روی پیام رسان مورد نظر کلیک نمایید.

advanced divider

پربازدیدترین نوشته‌ها

advanced divider
advanced divider

در شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

اشتراک اين مطلب در شبكه های اجتماعی