کلینیک ختنه
آنچه در این مطلب می‌خوانید

کلینیک ختنه با سایر مراکز درمانی اکه این عمل در آن انجام می‌شود چه تفاوتی دارد؟ ختنه، به عنوان یکی از قدیمی‌ترین گونه‌های جراحی که توسط انسان بر زمین انجام می‌شده و امروزه نیز به لطف پیشرفت‌های علمی و یافته‌های پزشکی نوین بشر، بیش از پیش متداول شده و گسترش یافته است، با بهره بردن از شیوه‌های انجام گوناگونی که هر روز بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود، یکی از پربحث‌ترین موضوعات در دنیای پزشکی و میان پدر و مادرهایی است که به تازگی صاحب فرزند پسری شده‌اند.

یکی از سوال‌هایی که ممکن است در این میان برای این والدین به وجود بیاید، این است که چرا متخصصان بر صورت پذیرفتن این جراحی در کلینیک ختنه تاکید دارند؛ در این وبلاگ به این پرسش پاسخ خواهیم داد.

انجام جراحی در کلینیک ختنه

کلینیک ختنه مکانی است تخصصی، پزشکی و درمانی که فعالیت آن به طور تقریبی منحصر به موضوع ختنه و روش‌های گوناگون انجام آن است.

به همین دلیل، در این مجموعه پزشک متخصص با دانش و تجربه انجام این جراحی به همراهی پرسنلی که همگی در این رابطه آموزش دیده‌ و تجربه کسب کرده‌اند، آماده خدمت‌رسانی به متقاضیان هستند. علاوه‌بر این، تمامی تجهیزات لازم برای انجام این نوع از جراحی در کلینیک فراهم است.

بنابر این، توصیه ما و بسیاری دیگر از متخصصین بر این است که به منظور انجام جراحی ختنه بر فرزند دلبندتان، به جای مراجعه به مطب‌هایی که خدمات گوناگونی را ارائه می‌کنند و تخصص‌های متنوعی نیز دارند، به کلینیک ختنه نوزادان تهران مراجعه نمایید.

در این کلینیک تعداد بسیار زیادی عمل ختنه برای نوزادان توسط پزشک کلینیک انجام شده است. الزامات ضروری و دقیق مبتنی بر کیفیت بالا و اصول بهداشتی در کلینیک ختنه نوزادان تهران اعمال می شود. برای هر عمل ختنه، از یک ست جراحی یکبار مصرف و نو استفاده می شود. علاوه بر این، به اصل پیشگیری از عفونت توجه ویژه ای می شود و ایمنی و سلامت نوزاد از اولویت های مهم در این مجموعه به شمار می آید. نتیجه عمل ختنه از نظر زیبایی نیز بسیار مهم است. بنابراین در کلینیک ختنه، علاوه مدنظر قرار گرفتن کیفیت بالا، رعایت بهداشت و ایمنی بیمار، به نتیجه زیبایی ختنه هم توجه ویژه ای می شود.

در کلینیک ختنه با هدف ارائه بهترین و ایده آل ترین شرایط (بهینه) برای نوزاد تحت جراحی ختنه و همچنین خانواده او، سعی بر آن است که ختنه با کمترین درد و عوارض برای نوزاد انجام شود. ختنه نوزاد اغلب یک اتفاق خاص برای والدین نوزاد است. بنابراین در این کلینیک اجازه داده می شود که والدین نوزاد در هنگام ختنه فرزندشان حضور داشته باشند.

نحوه اعمال بی‌حسی

در کلینیک ختنه، عمل جراحی ختنه همیشه با بی حسی موضعی انجام می شود. بی حسی موضعی هیچ اثر نامطلوبی بر نوزاد نخواهد گذاشت و بیهوشی برای چنین عملی غیر ضروری است. نوزاد می تواند بلافاصله پس از عمل به خانه منتقل شود. داروی بی‌حسی توسط پزشک در اطراف آلت تناسلی نوزاد به کار برده می‌شود و چند دقیقه طول می‌کشد تا اثر کند. سپس پوست ضد عفونی می شود. در طول عمل، پوست ختنه گاه برداشته می شود. همچنین هر گونه چسبندگی بین پوست ختنه گاه و آلت تناسلی نیز قابل حذف است.

سخن آخر

با توجه به دوران همه گیری ویروس کرونا، در کلینیک ختنه سخت تلاش می شود تا با رعایت و اجرای دقیق دستورالعمل های بهداشتی، از انتشار ویروس و ابتلا به آن جلوگیری شود، چرا که حفظ ایمنی و سلامت مراجعین بسیار مهم است. موارد ذکرشده، با توجه به این اصول می‌توان از بروز مشکلات بیش‌تر جلوگیری کرد.

5/5 - (1 امتیاز)

قابل توجه مراجعین محترم

در صورت بروز هرگونه مشکل در ارتباط با تلفن‌های کلینیک ختنه نوزادان تهران می‌توانید در تلگرام و یا دایرکت اینستاگرام پیام خود را ارسال نمایید. برای ارسال پیام روی پیام رسان مورد نظر کلیک نمایید.

advanced divider

پربازدیدترین نوشته‌ها

advanced divider
advanced divider

در شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

اشتراک اين مطلب در شبكه های اجتماعی