عملکرد جنسی بعد ختنه | کلینیک ختنه نوزادان تهران
آنچه در این مطلب می‌خوانید

عملکرد جنسی بعد از ختنه مردان در بحث پزشکی داوطلبانه، برای بررسی پیشگیری از ویروس‌های نقص ایمنی انسان نتایج حاصل ناشی از یک برنامه زایمان در بوتسوانا بوده است، خته مردان که به صورت داوطلبانه صورت گرفته، علی رغم تعهد دولت و ارائه خدمات، در بوتسوانا انجام شده است، داده‌های مربوط به عملکرد جنسی پس از این اقدام، در تنظیمات برنامه‌ای، به راهنمایی پیام رسانی متناسب با بوتسوانا کمک کرده است.

اهداف مطالعه عملکرد جنسی بعد ختنه

در 3 ماه پس از این اقدام، تغییرات عملکرد جنسی و نیز لذت جنسی در این مردان دیده شده که نتیجه اچ ای وی منفی هم داشته اند، همچنین به لحاظ جنسی فعال بوده و بین سنین 18 تا 49 سال بوده‌اند. در یک کلینیک بخش دولتی در بوتسوانا، که مورد ارزیابی قرار گرفته بودند.

متدها و روش های مد نظر

با ارزیابی‌هایی که انجام شده، هر یک از حوزه‌های تحت این عملکرد از همان زمان انجام ختنه بهبود یافته‌اند، میل‌جنسی، توانایی استفاده از کاندوم، سهولت ورود به واژن، سهولت در انزال، توانایی دستیابی و حفظ نعوظ و بهداشت و تمیز بودن فرد نیز در این روش در نظر گرفته شده بود.

نتیجه مطالعه عملکرد جنسی بعد ختنه

اطلاعات مرتبط با عملکرد جنسی که برای 378 مرد در 3 ماه بعد از انجام ختنه در دسترس بوده است، سن متوسط 27 سال بوده، 54 درصد آن‌ها تحصیلات متوسطه به بالا داشته‌اند، 72 درصد شاغل بودند، و 27 درصد هم متاهل بوده‌اند.
تقریبا همه آن‌ها 96 درصد، گزارش شده بودند که حداقل عملکرد جنسی‌شان بهبود داشته است، در حالی که 19 درصد هم گزارش بهبود در 6 حوزه‌ای که بالا ذکر کردیم داشته‌اند، یک چهارم یا 24 درصد آن‌ها گزارش شده بود که حداقل یک حوزه از عملکرد جنسی‌شان بعد از ختنه تغییرات دیگری داشته، اما 2.3 برابر این گزارشات نشان داده که با این روش انجام شده، عملکرد خوبی داشته و بسیار راضی بودند.

جمع بندی

تاکید بر بهبود عملکرد جنسی بعد از این عمل، باعث جذب بالای متقاضی برای انجام ختنه در بوتسوانا شده است.

4.8/5 - (6 امتیاز)

قابل توجه مراجعین محترم

در صورت بروز هرگونه مشکل در ارتباط با تلفن‌های کلینیک ختنه نوزادان تهران می‌توانید در تلگرام و یا دایرکت اینستاگرام پیام خود را ارسال نمایید. برای ارسال پیام روی پیام رسان مورد نظر کلیک نمایید.

advanced divider

پربازدیدترین نوشته‌ها

advanced divider
advanced divider

در شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

اشتراک اين مطلب در شبكه های اجتماعی