عمل جراحی ختنه | متخصص ختنه | کلینیک ختنه نوزادان تهران
آنچه در این مطلب می‌خوانید

عمل جراحی ختنه یک ضرورت جدی برای نوزادان پسر به شمار می‌رود. با توجه به اهمیت موضوع آکادمی اطفال آمریکا تحقیقی در این خصوص انجام داده است.

ضرورت عمل جراحی ختنه

بحث بر سره ختنه کردن یا نکردن همچنان وجود دارد. به طور نمونه آکادمی اطفال آمریکا(AAP) تحقیقاتی مبنی بر اینکه فواید بهداشتی ختنه بسیار بیشتر از خطرات احتمالی آن است را انتشار داده است.

بااین حال, این منابع هنوز هم برای جهانی کردن عمل جراحی ختنه نوزادان کافی نیست. چنانچه پسران و مردان در سنین بالاتر دچار عفونت آلت تناسلی یا فیموز شده باشند, انجام این جراحی برای آنان توصیه می گردد. قبل از اینکه تصمیم به انجام اینکار بگیرید, بهتر است با پزشک در مورد خطرات و مزایای ختنه صحبت کنید. همانطور که می دانید عوامل مذهبی و فرهنگی و یا حتی اعتقادات شخصی , نقش مهمی در تصمیم گیری نهایی شما بازی می کند.به یاد داشته باشید هرچند شما از جانب فرزندتان تصمیم گیری می کنید, اما می بایست دقت کنید تا کاری که هم برای این سن و هم آینده او مفید است را انجام دهید.

رابطه ختنه و زندگی جنسی

یکی از تفاوت هایی که انجام عمل جراحی ختنه در آینده فرزند شما می تواند ایجاد کند مقوله رابطه جنسی می باشد.در بسیاری از مقالات اشاره شده است که میزان لذت برای افراد ختنه شده متفاوت تر است سایر  افراد است. در افرادی که این عمل را انجام می دهند حذف نیمی از پوست روی آلت تناسلی بسیاری از حس ها را میگیرد ولیکن پوست ظریف زیر ختنه گاه برای محافظت از خود شروع به سخت تر شدن می کند. این نکته را باید در نظر گرفت که حساس ترین قسمت آلت تناسلی مرد در حال حاضر ختنه گاه است. و هرگونه تغییرات در این قسمت به کاهش حساسیت در طول مقاربت جنسی منجر می شود.

از سوی دیگر بحثی مبنی بر اینکه آیا مردانی که عمل جراحی ختنه را انجام داده اند ,لذت بیشتری به شریک خود می دهند یا خیر این روزها بسیار به گوش رسیده است. یکسری تحقیقات انجام شده نشان می دهد که زنانی که همسرانشان این عمل را انجام داده اند در رابطه جنسی لذت بیشتری میبرند.

http://www.newhealthadvisor.com/Circumcised-Vs-Uncircumcised.html

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

قابل توجه مراجعین محترم

در صورت بروز هرگونه مشکل در ارتباط با تلفن‌های کلینیک ختنه نوزادان تهران می‌توانید در تلگرام و یا دایرکت اینستاگرام پیام خود را ارسال نمایید. برای ارسال پیام روی پیام رسان مورد نظر کلیک نمایید.

advanced divider

پربازدیدترین نوشته‌ها

advanced divider
advanced divider

در شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

اشتراک اين مطلب در شبكه های اجتماعی