ختنه شده
آنچه در این مطلب می‌خوانید
آمار نشان داده است که عفونت ادراری در پسر بچه‌های ختنه نشده به مراتب بیشتر از پسرهای ختنه شده است. بنابر این ختنه کردن از پیدایش عفونت دستگاه ادرای جلوگیری می‌کند.
تنها كاری كه باید در مورد موضعی كه به تازگی ختنه شده است انجام دهید آنست كه پوست ناحیه را با آب و صابون بشوئید درست مانند سایر قسمت های پوست بدن.
بهتر است از سائیدن و ایجاد كف در ناحیه آلت تناسلی پسران خواه ختنه شده و خواه بدون ختنه بپرهیزید زیرا پوست این ناحیه را خشك می كند و باعث تحریك آن می شود. در چند روز اول پس از عمل، آلت تناسلی ممكن است كاملا قرمز باشد و ترشحی زرد رنگ داشته باشد.
این در واقع علامت خوبی است و نشان می دهد كه سیر بهبود طبیعی است. علیرغم آنكه محل كمتر احتمال دارد كه عفونت كند علائم عفونت عبارتند از قرمزی پایدار، تورم سر آلت و زخم هایی كه با ترشحات زرد رنگ و خشك بسته شده است. در صورت مشاهده هر یك از این علائم فورا به پزشك اطلاع دهید.
3.5/5 - (2 امتیاز)

قابل توجه مراجعین محترم

در صورت بروز هرگونه مشکل در ارتباط با تلفن‌های کلینیک ختنه نوزادان تهران می‌توانید در تلگرام و یا دایرکت اینستاگرام پیام خود را ارسال نمایید. برای ارسال پیام روی پیام رسان مورد نظر کلیک نمایید.

advanced divider

پربازدیدترین نوشته‌ها

advanced divider
advanced divider

در شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

اشتراک اين مطلب در شبكه های اجتماعی