ختنه در نوجوانان
آنچه در این مطلب می‌خوانید

ختنه و بحث های زیاد بر روی تاثیراتش بر روابط جنسی, پوسته ختنه گاه شامل گیرنده های عصبی حسی زیادی است که طبق شواهد علمی بیشترین میزان حساسیت در این قسمت می باشد.

هیچ گونه مستندات علمی مبنی بر این موضوع که ختنه نکردن باعث لذت بیشتر در رابطه های جنسی  می شود, وجود ندارد. در واقع, بسیاری از مردان از حساس بودن سر آلت تناسلی و درد های آن ابراز ناراحتی می کنند و برای حل این مشکل عمل ختنه را انجام می دهند. کاهش حساسیت از این رو مورد اهمیت قرار گرفته است زیرا با از بین بردن میزان زیاد حساسیت آلت تناسلی , تداوم عمل جنسی  افزایش و انزال زودرس کاهش پیدا می کند.

در نتیجه می توان از جراحی ختنه به عنوان یک کمک بسیار ضروری در روابط جنسی یاد کرد. اما سوال مهم که در ذهن شما نقش می بندد این است که بالاخره حقیقت کدام است؟

در این مقاله مدارک علمی را که نتیجه گیری های معتبری برروی آن صورت گرفته است را بررسی میکنیم. اوج لذت جنسی, یا همان ارگاسم که نقطه اوج عمل جنسی می باشد مربوط به پوست ختنه گاه نیست و فقط یکسری فعالیت های سلول های عصبی در هیپوتالاموس مغز می باشد. همچنین باید این نکته را اضافه کرد که هر حکایت و داستانی را نمی توان باور کرد .هر فرضیه ای که نشان داده می شود می بایست قبل از اعلام نتیجه به درستی مورد تحقیقات علمی قرار بگیرد. حدس و گمان هایی که از سر خیال و نظرات افراد می باشد , باید ندید گرفته شود. بخصوص افرادی که مخالف ختنه هستند چرا که تحقیقات بی اساس زیادی توسط مخالفان این عمل جراحی انتشار داده شده است.

ختنه و عملکرد جنسی(لذت)

طبق اخرین تحقیقات که جانسون و مستر انجام داده اند, چنین گفته شده است که میزان لذت جنسی در روابط زناشویی , در افراد به یک میزان است و تفاوتی ندارد .در نتیجه نمی توان گفت افرادی که ختنه را انجام نمی دهند بیشتر احساس لذت می کنند.

 

http://circinfo.net/circumcision_sensitivity_sensation_sexual_function.html

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

قابل توجه مراجعین محترم

در صورت بروز هرگونه مشکل در ارتباط با تلفن‌های کلینیک ختنه نوزادان تهران می‌توانید در تلگرام و یا دایرکت اینستاگرام پیام خود را ارسال نمایید. برای ارسال پیام روی پیام رسان مورد نظر کلیک نمایید.

advanced divider

پربازدیدترین نوشته‌ها

advanced divider
advanced divider

در شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

اشتراک اين مطلب در شبكه های اجتماعی